Je toto 1. aprílový žart? No, aj áno, aj nie. Nový člen tímu, kľudne aj šéfredaktor pre magazín a tvorbu a udržiavanie obsahu na našom portáli by sa nám hodil. Musel by si však na seba zarobiť sám alebo túto nezištnú činnosť robiť jak sa hovorí, za nejaké to pivo či dobrý pocit. Podobne ako aj my, svoj voľný čas by venoval pivnej komunite.
Vtip je iba v tom, že ak by bola mesačná návštevnosť portálu 100-násobná oproti súčasnosti, reklamy Google by možno zarobili tiež 100-násobne viac a to by sa už blížilo ku parádnej odmene 500 eur mesačne. Pre tých, čo dobre ovládajú matematiku, hovorím dopredu, 1000-násobne viac túto návštevnosť nedvihnete, lebo to by už asi dosahovala úroveň Topky.sk a Živé Pivo predsa nie je žiadny bulvár! 🙂