Okrem dlhodobého zaradenia 11-stupňového ležiaku s novou receptúrou na výčap sa rožňavský pivovar Kaltenecker dohodol s prevádzkou VODAREN craft bistro v Trnave na zrealizovaní tzv. TAP TAKE OVER s ďalšími svojimi špeciálmi počas prvého októbrového piatku. Celkovo sa tak od 7. októbra ocitli na pípach tohto trnavského podniku až 4 remeselné špeciály. Prezentáciu zrealizoval človek, ktorý je za varenie samotného piva v Rožňave spoluzodpovedný – sládok Marián Bednár. Pre pivovar bola takáto prezentácia v štýle Tap over premiéra.
“Veľmi si ceníme možnosť prísť osobne odprezentovať náš pivovar a pivné špeciály priamo zákazníkom trnavského podniku VODAREN craft bistro.” – uvádza Tomáš Šablica, manažér značky v pivovare. Podľa slov vedúceho prevádzky bola spolupráca s pivovarom Kaltenecker bezproblémová, ako hovorí “Spolu sme dôsledne vybrali pivné špeciály, pivovar zabezpečil na mieru tvorené kvalitné propagačné materiály a na distribúciu piva sme využili už existujúcu distribúciu piva spoločnosťou St.Nicolaus. Od zaradenia ďalších 3 špeciálov na výnimočný víkend sme si sľubovali posilnenie pozície remeselných špeciálov v našom podniku”.
Sládok Marián Bednár, ktorý si v piatok večer zobral slovo, spolu s kolegom z obchodného oddelenia, Martinom Gracíkom, došiel kvôli tejto prezentácii až z Rožňavy. Po krátkom predstavení pivovaru pokračoval v diskusii so zákazníkmi, ktorí boli zvedaví nielen na samotné pivá na výčape, ale aj na to, kde sa môžu ku pivám značky Kaltenecker dostať. “Čapované pivné špeciály, ktoré boli v ponuke, sú samozrejme nefiltrované a nepasterizované pivá. Naopak, v supermarketoch si nájdu zákazníci fľaškové pivo v tretinkových fľašiach, ktoré je kvôli potrebám reťazcov filtrované a pasterizované, aby bola zabezpečená kvalita piva.” – odpovedal na otázky zákazníkov obchodný zástupca pivovaru Kaltenecker. Na pípe sa objavila aj sezónna limitka – AUTUMN ALE s čerstvými broskyňami, ktoré si napriek ovocnej sladkosti stále zachováva silnú piteľnosť a ideálnu horkosť.
Na záver už len dodám, že pri príprave akcie som bol osobne aktívny, nakoľko pre podnik VODAREN pracujem a môžem potvrdiť, že spolupráca s pivovarom Kaltenecker bola dobrá a podľa mojich informácii má tento východoslovenský pivovar veľké plány do budúcna, má na to všetku potrebnú podporu v rámci firmy a obchodného či marketingového oddelenia a tento TAP TAKE OVER bol iba začiatok v plnohodnotnom rozbehu. Cieľ je jasný – dostať sa ku väčšiemu počtu zákazníkov vo viacerých mestách na Slovensku a to teda nielen vo fľaškovej forme čo sa týka supermarketov, ale aj v obľúbenej čapovanej forme v rôznych pivárňach a iných gastro podnikoch.